OSVJETLJENJE

KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ

KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ
KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ
KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ
KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ
KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ
KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ
KRISTALNI LUSTERI ZA DRESDENSKI MUZEJ

Praški draguljarski dizajnerski studio Zorya kreirao je luster od kristala sa osamnaest ručica, unutar Muzeja dekorativne umjetnosti u Dresdenu...

Kreiran upotrebom kontrolirane mineralne kristalizacije i baziran na terezijanskoj eri dizajna, ovaj luster je u centru pažnje na izložbi koja nosi naziv “From Dust to Glitter or How a Crystal Chandelier Grows, koja je trenutno predstavljena u muzejskoj Pilnic palati.

Ovaj projekt započeo je kada je direktorica ovog muzeja, primjetila Zorya prototip trenutnog lustera na Křehký Mikulov art design festivalu prije šest godina. On je tu bio izložen kao prijedlog koji je proizašao iz Virus draguljarske kolekcije ovog studija, koja je 2011.godine kreirana istim procesom. Impresionirana prototipom lustera, direktorica je pitala dizajnere da li mogu kreirati nešto slično za muzej.

Nakon šest godina razvijanja, kontrolirani proces kristalizacije za predmet ove veličine bio je kompletan. Ručno rađeni luster je “uzgojen” u privremenom laboratoriju postavljenoj u nekadašnjoj prižionici kave u praškom Vysočany distriktu, prije nego što je bio sastavljen na licu mjesta, u muzeju, tokom nekoliko tjedana od strane osnivača brenda Zorya.

Proces kreiranja ovog lustera uključivao je potapanje svake od osamnaest ručica od nehrđajućeg čelika u pet tisuća litara rastvora kalij aluminij sulfata na nekoliko tjedana. Kao rezultat temperaturnih promjena, komponente lustera postepeno su počele akumulirati kristale. Zbog nepredvidive prirode procesa rasta, kristalizacija određuje finalni oblik lustera.

Nakon četvrtog studenog, kada će izložba za koju je ovaj luster kreiran bude gotova, on će ostati na svom mjestu u Pilnic Palati, kao dio stalne postavke. “Pratila sam rad Zorya studija duži niz godina, a imala sam viziju da posjedujemo ručno rađeni luster sa njihovim potpisom, od prvog radnog dana u muzeju”. “U pitanju je ostvarenje sna, koje se desilo malo prije mog napuštanja muzeja. Posvećenost i preciznost Zorya studija, kombinirana sa njihovom kreativnošću i znanjem, zaista je obogatila Pilnic dvorac. Jako sam ponosna i zahvalna zbog ove donacije”.

N.Đ.

 
Pročitaj sljedeći tekst: SNO LAMPE U OBLIKU DRVEĆA
 
CRNI LUSTERI - DRAMATIČNO OSVJETLJENJE

CRNI LUSTERI - DRAMATIČNO OSVJETLJENJE

Osvjetljenje predstavlja veliki dio definicije samog interijera.

OSVJETLJENJE KOJE NADOGRAĐUJE VAŠ DOM

OSVJETLJENJE KOJE NADOGRAĐUJE VAŠ DOM

Nema boljeg osvježenja ili nadogradnje prostora od nove rasvjete.

LUSTERI KOJI SKREĆU PAŽNJU

LUSTERI KOJI SKREĆU PAŽNJU

Najbolji i najčešći način osvjetljenja određenog prostora je korištenje lustera u njemu.

DIZAJN MARTINA AZÚA

DIZAJN MARTINA AZÚA

Halo istražuje granice između svjetla i difuzer lampi, sve dok ih ne objedini u cjelinu, rekao je Martin Azúa.

ČAROBNA RADAR LAMPA

ČAROBNA RADAR LAMPA

Prvi put predstavljena na posljednjem sajmu Maison & Objet u Parizu, nova RADAR Lafayette svjetiljka bit će sjajan igrač u Milanu Design Week.

LAMPE ZA DVORIŠTE

LAMPE ZA DVORIŠTE

Preeti svjetiljke tvrtke Âevolution Roberta Bellantonija sada su dostupne i kao model izvan kuće.

VIBIA OSVJETLJENJE - BLAGOVAONICA I DIZAJN

VIBIA OSVJETLJENJE - BLAGOVAONICA I DIZAJN

Blagovaonica, koja se često koristi i za uživanje i zabavu, jedna je od glavnih prostorija u kući.

KOLEKCIJA PIN OSVJETLJAVA HOTELE

KOLEKCIJA PIN OSVJETLJAVA HOTELE

Dizajniran za Vibiu, od dizajnera Ihiro Iwasaki, Pin kolekcija je definirana upečatljivim geometrijskim oblicima.

X