NAMJEŠTAJ

KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE

KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE
KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE
KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE
KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE
KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE
KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE
KOMADI NAMJEŠTAJA ZA MILENIJALCE

Online startup kompanija Floyd dizajnirala je kolekciju ravno pakiranog namještaja koja se može lako sastaviti i rastaviti, a koja je namijenjena mladim urbanim ljudima koji često mijenjaju mjesto stanovanja…

Floyd kompanija je osnovana prije četiri godine, kako bi zajedno kreirali namještaj namijenjen urbanim ljudima, koji tipično iznajmljuju male stanove i često se sele. S kompanijama poput švedskog giganta IKEA, koje proizvode pristupačni namještaj koji ovi nomadi odbacuju kada se sele, Floydd se namjerava izdvojiti iz mase, kreirajući komade koji se mogu preseliti zajedno sa svojim vlasnicima.

Njihov najraniji asortiman sadrži selekciju hardvera, poput nogara i profila za police, koji omogućavaju njihovim kupcima da kreiraju namještaj sa svojim sopstvenim materijalima. Sada, ovaj brend je proizveo tri komada namještaja, uključujući stolić lansiran prošlog mjeseca, krevet i stol, koji se sastavljaju bez alata i lako rastavljaju. Cijela ova kolekcija osmišljena je kao jednostavni sistem, koji omogućava sastavljanje i rastavljanje svakog komada, bez bojazni od oštećenja.

Njihova tri komada namještaja kreirana su od breze, a proizvedena u Sjedinjenim Državama, dok su elementi kojima se sastavljaju napravljeni od čelika i obećavaju dugotrajnost.

Za Floyd Platform krevet, paneli šperploče postavljeni su na čelične potporne stubove, dok se cijela struktura zateže uz pomoć dva najlonska rastezljiva konopa. Minimalistički dizajnirani krevet predstavljen je u tri veličine – twin, queen i king, a uzglavlje se dodatno može dokupiti, kako bi pratilo okvir kreveta.

“Ovaj krevet se sastavlja za manje vremena nego što vam treba da prokuhate vodu”, kažu iz kompanije. Pored toga, Floyd sto ima sličnu paletu materijala, s gornjom pločom od breze i čeličnim nogarima. Prirodna površina od linoleum napravljenog od lanenog sjemena štiti drvo, dok kupci mogu birati između dvije boje: sive nijanse nazvane Fog ili nježno roze nazvane Blush.

Najnoviji dodatak ovoj kolekciji je stolić lansiran u veljači ove godine, a on posjeduje okruglu gornju površinu dostupnu s prečnikom od 38 ili 46 centimetara, pri čemu se veća verzija može koristiti i kao hoklica.

Zajedno sa proizvodima koji pružaju bolju podršku milenijalnom načinu života, dizajneri su razvili i brend koji će se prilagoditi eri društvenih mreža. Ova kompanija sada koristi svoj Instagram račun za ankete koje im pomažu u donošenju odluka za proizvode koje će ubuduće kreirati.

“Kako naš brend raste, mi i dalje ostajemo posvećeni ideji pružanja najboljeg iskustva svakom našem klijentu, od početka pa do kraja. Uključivanjem naših klijenata u donošenje ovako važnih odluka je sjajno iskustvo, zbog čega smo u mogućnosti pružiti najbolju verziju proizvoda koji oni žele”, kaže Hof.

S obzirom na to da se brojne kompanije sada bore za prevlast na milenijalnom tržištu, brojni giganti industrije namještaja, poput kompanije IKEA, moraju osmisliti nove ideje i koncepte za sklapanje i rasklapanje namještaja. Ljudi se ovih dana sve više sele, što sa željom da žive na boljoj lokaciji, što zbog troškova koji se konstantno mijenjaju, te im je namještaj koji uvijek i lako mogu ponijeti sa sobom, od esencijalne važnosti.

N.Đ.

 
 
DNEVNI BORAVAK U VISOKOM SJAJU

DNEVNI BORAVAK U VISOKOM SJAJU

Kada je u pitanju opremanje dnevne sobe ideje su beskrajne, a kriteriji su najrazličitiji i ovise od samog prostora, njegove upotrebne vrijednosti, količine svjetlosti

NAMJEŠTAJ S KARAKTEROM - WEWOOD

NAMJEŠTAJ S KARAKTEROM - WEWOOD

Osnovana 2010. godine, sa strašću portugalskog dizajna,kompanija Wewood isporučuje namještaj koji ima za cilj da zadrži istinski karakter drveta.

KOLHO OBILJEŽAVA 50 GODINA OD SLETANJA APOLA11

KOLHO OBILJEŽAVA 50 GODINA OD SLETANJA APOLA11

Tokom Milanskog tjedna dizajna 2019, multimedijalni umjetnik predstavit će kolekciju namještaja, u suradnji sa finskom firmom suvremenog dizajna Made by Choice...

BOTTEGA VENETA HOME KOLEKCIJA ZA LUKSUZNE INTERIJERE

BOTTEGA VENETA HOME KOLEKCIJA ZA LUKSUZNE INTERIJERE

Gorgio Armani, Ralph Lauren i Gianni Versace možda su bili na čelu dizajnera koji su svoje modne linije pretočili u fantastične Home kolekcije...

KARIM RASHID I VONDOM DIZAJNIRALI SU VOXEL STOLICU

KARIM RASHID I VONDOM DIZAJNIRALI SU VOXEL STOLICU

Brend Vondom koji kreira namještaj za interijere i eksterijere dizajnira sa dinamičnim kreativcima i inovatorima.

STOL ZA LJUBITELJE ASTON MARTIN AUTOMOBILA

STOL ZA LJUBITELJE ASTON MARTIN AUTOMOBILA

Stolić za kavu nije toliko motiviran književnim djelima koja često spuštamo na njega, već obično služi kao mjesto okupljanja i otpočinjanja razgovora.

FLEKSIBILNA CROSSFIT KOLEKCIJA NAMJEŠTAJA

FLEKSIBILNA CROSSFIT KOLEKCIJA NAMJEŠTAJA

Kolekcija namještaja CrossFit nizozemskog-njemačkog dizajnerskog dua Janne Schimmel i Moreno Schveikle pretvara digitalno manipulirane objekte...

NAMJEŠTAJ OD ORAHOVIH LETVICA SAVIJENIH PAROM

NAMJEŠTAJ OD ORAHOVIH LETVICA SAVIJENIH PAROM

Južnokorejski dizajner Bae Se Hwa koristio je tehniku savijanja orahovog drveta parom, kako bi stvorio vijugave stolice, klupe i stolove.

X