LIFE STYLE

MJESTO GDJE STANUJE STIL, HOMI

HOMI, mesto gde stanuje stil

Svi ljubitelji mode, dizajna i arhitekture u rujnu će se naći u Milanu jer se po 10. put održava lifestyle sajam HOMI u periodu od 14. do 17. rujna 2018. godine...

HOMI, lifestyle sajam koji se održava u Milanu u oblasti Fieara Milano sve više postaje opservatorij o novim trendovima i potvrđuje svoju ulogu laboratorija za istraživanje i ispitivanje u domenu stila.

Izdanje posvećeno dekorativnim elementima za kuću i modnim asesesoarima održava se nudeći nam bezbroj novih stilskih ideja, zacementiravši svoj status na mapi sajmova kao izvrsan observatorij lifestyl trendova.

Lifestyle sajam HOMI stoga postaje prilika da se vide različiti trendovi i podkulture koje vode suvremene stilske evolucije.

Danas društvo čini svakog od nas gospodarima vlastitog osobnog stila, a naše kuće predstavljaju slobodu izražavanja kroz predmete koji prikazuju naše kulture, iskustva i identitete.
 
Da bi se sve ovo prenijelo, HOMI kreira opsežnu i transverzalnu ponudu proizvoda: asesoara i dekorativnih predmeta za uređenje kuće, posuđe, servise za ručanje, tkanine i tekstil za dom, esencije i mirise za ambijent, kao i promotivne artikle, ideje za poklone i dekorativne predmete za kancelariju i posebne događaje. Pored predmeta za kuću, također će postojati veliki prostor posvećen osobnim predmetima, modnim assesoarima i nakitu.

Ovdje kreativnost vlada vrhunskim beskonačnim materijalima i nepreglednim mogućim kombinacijama oblika. Konstantno razvijajući mozaik koji će imati još veći fokus na eksperimentiranju i istraživanju HOMI je mjesto gdje će posjetitelji pronaći originalne i ekskluzivne kreacije.

Brojne radionice, konferencije i govorne tribine će udahnuti život svakom pojedinačnom izložbenom sektoru, predstavljajući važan trenutak za sve igrače iz lifestyle industrije, kao i priliku da se sretnu i razmjene stavove i ideje.

DOGAĐAJ NARATIVNIH TRENDOVA

Ne samo izložbeni događaj, HOMI je također prilika gdje posjetiteljima mogu direktno istražiti stilove koji oživljavaju kroz događaje i ekskluzivne inicijative. U eksperimentalnim oblastima, izložbama i simboličkim prostorima dizajniranim da inspiriraju operatere u smislu novih trendova, sajam istražuje različite svjetove, sve više ih razvijajući sa svakim novim izdanjem.

HOMI Trend Area je oblast koja se ponovo vraća. Prostor koji je organiziran uz vodeću međunarodnu kompaniju za analizu tržišta, prognoziranje  stila i potrošača, WGSN,  predstavit će najzanimljivije aktualne i predstojeće trendove.

Naučno-kulturno partnerstvo između HOMI sajma i Politehničkog univerziteta u Milanu, potvrđeno je po treći put organizacijom HOMI Hybrid Lounge  oblasti. Vođa važnih istraživačkih aktivnosti o novim trendovima u dizajnu interijera i inovativnim materijalima, HOMI Hybrid Lounge će još jednom biti neformalni prostor za diskusiju, prožet temom suvremenog življenja. Personalizacija, dematerijalizacija i fuzija su samo neke od ključnih riječi koje će doprinijeti stvaranju "vruće zone", gdje će materijali uspostaviti poetske odnose sa svojim korisnicima.

 POLI.design je pozvao nekoliko različitih sektora da predlože postavke, inovativne uzorke i razgovore.


Mirabilis Vitrum - Vetri D'italia je novo ime za nekadašnju La Magnifica Forma, eksperimentalan HOMI laboratorij posvećen upoređivanju dizajna, umjetnosti i zanata, koji će se tokom ovog  desetog izdanja posvetiti radovima od stakla,  tradiciji i dubokim povijesnim korijenima. Instalacija će predstaviti sugestivnu prezentaciju o proizvodnji u različitim regionalnim okruzima i tradicionalnim radovima na staklu, uključujući kristal, obojeno staklo, borosilikat, puhano ili štampano staklo.

POSEBNE OBLASTI

Također, na predstojećem izdanju sajma će biti upriličen bezbroj novih posebnih oblasti gdje se HOMI fokusira na specifične teme.

Ovo uključuje DA UNO A CENTO, originalne  i limitirane produkcije kao i HOMI CREAZIONI, sa idejama vrhunske kvalitete dizajna i izrade talijanskih i međunarodnih kompanija odabranih po svojim izvanrednim tehničkim i istraživačkim kapacitetima, gdje će se posjetitelji susresti sa inovativnom ponudom i zanimljivim revidiranim elaboracijama.

Za kraj, ništa manje važno, EDITORA TESSILE će predstaviti inovativne trendove i esencijalne tekstilne proizvode koji će proširiti segment kućnog tekstila koji je već prisutan na HOMI- sajmu uz dodavanje izvanrednih gotovih proizvoda. HOMI FOOD će umjesto toga biti posvećen visokokvalitetnoj agro-prehrambenoj proizvodnji gdje hrana postaje inovativna poklon ideja i predmet inspiriran poviješću dizajna.

S nestrpljenjem iščekujemo rujanskog izdanje HOMI sjama.

 
 
ČARABNA MOĆ OPIČKE ILUZIJE

ČARABNA MOĆ OPIČKE ILUZIJE

Čarobna, zapanjujuća i sasvim očaravajuća, ovako bismo mogli opisati djela Chrisa Engmana koji ambiciozno istražuje intrigantnu optičku iluziju.

HONG KONG - CONTINENTAL RESTORAN

HONG KONG - CONTINENTAL RESTORAN

Continental restoran u Hong Kongu, dekoriran je talijanskim namreštajem Bross koji svojim bogatim i šarmantnim imidžom podsreća na sofisticiran identitet...

DIZAJNIRANI BOKS ZA PSE

DIZAJNIRANI BOKS ZA PSE

Dizajner je kreirao ekskluzivnu kućicu za kućne ljubimce i savršen dodatak interijerima svih ljubitelja pasa…

NOVI REZERVAT ZA PANDE U KINI

NOVI REZERVAT ZA PANDE U KINI

Sa samo 1.800 pandi u čitavom svijetu, neko je jednostavno morao da se posveti očuvanju njihove ugrožene i nestajuće vrste…

NOVO OBILJEŽJE LONDONA JE TULIP NEBODER

NOVO OBILJEŽJE LONDONA JE TULIP NEBODER

Brojne svjetske metropole imaju znamenitosti po kojima su poznate u čitavom svijetu…

STILIZIRANE KUĆICE ZA PSE

STILIZIRANE KUĆICE ZA PSE

Pas kao čovjekov najbolji prijatelj zaslužuje pravo da živi u elegantnom okruženju…

BOŽIĆ KAO IZ BAJKE

BOŽIĆ KAO IZ BAJKE

Maštate li o božićnom putovanju koje će biti toliko čarobno koliko i sama magija koju donosi ovaj praznik?

INTERIJERI BIVŠEG BBC TV KOMPLEKSA

INTERIJERI BIVŠEG BBC TV KOMPLEKSA

Kreativni duoka kanalizirao je vibrantne sedamdesete godine širom interijera smještenih u bivšem BBC televizijskom centru...

X