IKEA

IKEA - IGROM DO PROMJENE

IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE

IKEA nastavlja da igru shvata ozbiljno, i poziva ljude svih uzrasta da se igraju...

Igra čini svijet većim kako za djecu tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave.  Kampanjom „Igrom do promjene“ IKEA poziva osobe svih uzrasta da se vrate na pravi način igranja. Hajde da provedemo manje vremena sa elektronikom i više vremena jedni s drugima. Jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo kroz igru.

Kampanja kompanije IKEA „Igrom do promjene“ je ovdje da nas podsjeti na to koliko je igra značajna u svakodnevnom životu - ne samo za djecu, već i za ljude svih životnih doba. Da bi podigle svijest o važnosti igre, robne kuće IKEA širom svijeta će se tokom narednih sedam tjedana pretvoriti u zabavna mjesta za susrete i sprovoditi razne aktivnosti u cilju isticanja iskonske potrebe za igrom - proglašenom za osnovno pravo svakog deteta UN Konvencijom o pravima detjeta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da djeca razviju ključne životne vještine koje uključuju komunikaciju, suradnju, rješavanje problema i kreativnost. S druge strane, ispitivanja pokazuju da djeca danas provode manje vremena na otvorenom od zatvorenika, i da većina djece ne zna kako da se igra bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“ - nova globalna suradnja između kompanija IKEA, Unilever, Lego Fondacija i National Geographic, prvi je korak u suradnji čitavog društva da se ovo promjeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj vještina neophodnih za budućnost.

IKEA istovremeno stoji iza najvećeg svjetskog istraživanja na temu igre. Izveštaj o igri kompanije IKEA, u kojem su natjecale desetine tisuća djece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne da se u većoj meri igra s djecom, a djeca da provode više vremena s roditeljima. Kroz LUSTIGT kolekciju, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima, jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle tako i za djecu.

„Igrom do promjene“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od prosinca, koja se sastoji od pet igračaka koje su dizajnirala djeca iz cijelog svijeta. Četvrtu godinu zaredom, djeca širom svijeta će dizajnirati sopstvene maštovite igračke, a ideje pet pobjednika bit će pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati tokom naredne kampanje. Svi prihodi od prodaje kolekcije SAGOSKATT bit će u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj djeteta, po izboru te zemlje. 

Također, u okviru kampanje „Igrom do promjene“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći cijeloj akciji davanjem igračaka za djecu koja žive u skromnijim prilikama.

A vi, da li ste spremni za igru? :)

 
 
IKEIN ČOKOLADNI ZEKO U PLJOSNATOM PAKIRANJU ZA USKRS

IKEIN ČOKOLADNI ZEKO U PLJOSNATOM PAKIRANJU ZA USKRS

Ikea je širom svijeta poznata i po tome što prodaje sve stvari u pljosnatim pakiranjima. Ormari, stolovi, stolice, kreveti - sve to može biti spljošteno i složeno..

IKEA ISTRAŽUJE BUDUĆNOST DOMOVA

IKEA ISTRAŽUJE BUDUĆNOST DOMOVA

Ideja o idealnom domu je promjenljiva. Istražite pomake u društvu i tehnologiji, stvarajući novi način života, gdje dom “prevazilazi” zidove. Iz tog razloga šv

TOM DIXON I IKEA NASTAVLJAJU SURADNJU

TOM DIXON I IKEA NASTAVLJAJU SURADNJU

Godinu dana nakon otpočinjanja suradnje na modularnoj kolekciji namještaja Delaktig, IKEA i Tom Dixon predstavljaju dodatak, liniju u vidu queen size kreveta...

NAJLJEPŠI IKEA BLAGDANSKI UKRASI

NAJLJEPŠI IKEA BLAGDANSKI UKRASI

Imate li vi i vaša obitelj neke tradicije koje su svojstvene samo vama i koje prakticirate za novogodišnje i božićne praznike?

IKEA PLANIRA PROMIJENITI NAČIN NA KOJI UZGAJAMO HRANU

IKEA PLANIRA PROMIJENITI NAČIN NA KOJI UZGAJAMO HRANU

IKEA kompanija je poprilično radoznala kada se radi o budućnosti održivog uzgoja i zdravije ishrane...

PROIZVOD SPACE10 LAB ŽELI DA SVE POSTANE MOBILNO

PROIZVOD SPACE10 LAB ŽELI DA SVE POSTANE MOBILNO

Kao najveći prodavač namještaja na svijetu, nije iznenađujuća činjenica da u svakoj kući, stanu ili kancelariji možete pronaći barem jedan IKEA proizvod…

IKEA PREDSTAVLJA PLAN ZA NEUTRALIZACIJU PLASTIČNOG OTPADA

IKEA PREDSTAVLJA PLAN ZA NEUTRALIZACIJU PLASTIČNOG OTPADA

Trenutno u oceanima postoji više od 86 milijuna metričkih tona plastike...

ROMSKI UMJETNICI I IKEA SE UDRUŽUJU

ROMSKI UMJETNICI I IKEA SE UDRUŽUJU

IKEA nastavlja svoju suradnju sa društveno aktivnim preduzetnicima širom svijeta…

X