IKEA

IKEA - IGROM DO PROMJENE

IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE
IKEA - IGROM DO PROMJENE

IKEA nastavlja da igru shvata ozbiljno, i poziva ljude svih uzrasta da se igraju...

Igra čini svijet većim kako za djecu tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave.  Kampanjom „Igrom do promjene“ IKEA poziva osobe svih uzrasta da se vrate na pravi način igranja. Hajde da provedemo manje vremena sa elektronikom i više vremena jedni s drugima. Jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo kroz igru.

Kampanja kompanije IKEA „Igrom do promjene“ je ovdje da nas podsjeti na to koliko je igra značajna u svakodnevnom životu - ne samo za djecu, već i za ljude svih životnih doba. Da bi podigle svijest o važnosti igre, robne kuće IKEA širom svijeta će se tokom narednih sedam tjedana pretvoriti u zabavna mjesta za susrete i sprovoditi razne aktivnosti u cilju isticanja iskonske potrebe za igrom - proglašenom za osnovno pravo svakog deteta UN Konvencijom o pravima detjeta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da djeca razviju ključne životne vještine koje uključuju komunikaciju, suradnju, rješavanje problema i kreativnost. S druge strane, ispitivanja pokazuju da djeca danas provode manje vremena na otvorenom od zatvorenika, i da većina djece ne zna kako da se igra bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“ - nova globalna suradnja između kompanija IKEA, Unilever, Lego Fondacija i National Geographic, prvi je korak u suradnji čitavog društva da se ovo promjeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj vještina neophodnih za budućnost.

IKEA istovremeno stoji iza najvećeg svjetskog istraživanja na temu igre. Izveštaj o igri kompanije IKEA, u kojem su natjecale desetine tisuća djece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne da se u većoj meri igra s djecom, a djeca da provode više vremena s roditeljima. Kroz LUSTIGT kolekciju, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima, jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle tako i za djecu.

„Igrom do promjene“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od prosinca, koja se sastoji od pet igračaka koje su dizajnirala djeca iz cijelog svijeta. Četvrtu godinu zaredom, djeca širom svijeta će dizajnirati sopstvene maštovite igračke, a ideje pet pobjednika bit će pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati tokom naredne kampanje. Svi prihodi od prodaje kolekcije SAGOSKATT bit će u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj djeteta, po izboru te zemlje. 

Također, u okviru kampanje „Igrom do promjene“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći cijeloj akciji davanjem igračaka za djecu koja žive u skromnijim prilikama.

A vi, da li ste spremni za igru? :)

 
 
NAJLJEPŠI IKEA BLAGDANSKI UKRASI

NAJLJEPŠI IKEA BLAGDANSKI UKRASI

Imate li vi i vaša obitelj neke tradicije koje su svojstvene samo vama i koje prakticirate za novogodišnje i božićne praznike?

IKEA PLANIRA PROMIJENITI NAČIN NA KOJI UZGAJAMO HRANU

IKEA PLANIRA PROMIJENITI NAČIN NA KOJI UZGAJAMO HRANU

IKEA kompanija je poprilično radoznala kada se radi o budućnosti održivog uzgoja i zdravije ishrane...

PROIZVOD SPACE10 LAB ŽELI DA SVE POSTANE MOBILNO

PROIZVOD SPACE10 LAB ŽELI DA SVE POSTANE MOBILNO

Kao najveći prodavač namještaja na svijetu, nije iznenađujuća činjenica da u svakoj kući, stanu ili kancelariji možete pronaći barem jedan IKEA proizvod…

IKEA PREDSTAVLJA PLAN ZA NEUTRALIZACIJU PLASTIČNOG OTPADA

IKEA PREDSTAVLJA PLAN ZA NEUTRALIZACIJU PLASTIČNOG OTPADA

Trenutno u oceanima postoji više od 86 milijuna metričkih tona plastike...

ROMSKI UMJETNICI I IKEA SE UDRUŽUJU

ROMSKI UMJETNICI I IKEA SE UDRUŽUJU

IKEA nastavlja svoju suradnju sa društveno aktivnim preduzetnicima širom svijeta…

KOLEKCIJA LURVIG STIGLA U ROBNU KUĆU IKEA

KOLEKCIJA LURVIG STIGLA U ROBNU KUĆU IKEA

Suvremene obitelji postoje u raznim oblicima, a često sadrže i članove životinjskog roda. Kako su joj obitelj i život kod kuće na prvom mjestu...

IKEINA KOLEKCIJA POSVEĆENA DJECI

IKEINA KOLEKCIJA POSVEĆENA DJECI

IKEA brend nam je skoro predstavio svoj novi katalog za 2019.godinu koji je ispunjen svježim proizvodima…

IKEINA KOLEKCIJA OSTAVLJA KREATIVNOST VAMA

IKEINA KOLEKCIJA OSTAVLJA KREATIVNOST VAMA

Kompanija IKEA poznata je po kreiranju interesantnih i nesvakidašnjih komada namještaja i dekoracije, koji za cilj imaju da našu planetu sačuvaju i svijet pretvore...

X