DEKOR

TRENDOVI U SVIJETU POKRETA

Potraga za trendovima u svetu pokreta

HOMI i WGSN zajedno istražuju evoluciju stila...

HOMI, lifestyle sajam je inkubator trendova, pa će iz tog razloga još jednom biti domaćin WGSN ekspertizi, vodećoj međunarodnoj kompaniji koja se bavi analizama tržišta, prognozama stila i potrošačima, sa posebnim osvrtom na modu i dizajn.

Svijet se kreće brzim tempom pa identificiranje novih stilskih ideja postaje fundamentalno za dizajnere i ljude iz lifestyle sektora da budu svjesni kuda vode potrošačke preferencije kao i da upoznaju standarde koji se polako konsolidiraju u smislu estetike i korisnosti.

Trendovi koje je WGSN identificirao bit će prikazani u okviru oblasti HOMI TREND AREA, gde će biti predstavljeni pomoću posebno izloženog prostora, koji će oživjeti putem ekrana i raznih objašnjenja.

PORIJEKLO MAKROTRENDOVA

Globalni promijenljivi trendovi govore o atomiziranom svijetu koji se ujedinjuje oko određene individualnosti: ljudi smatraju da su protagonisti, oni biraju vlastite stilove koji kombinraju različite prijedloge i različite estetske kodove za izgradnju i izražavanje svojih osobnosti kroz originalno tumačenje ponude tržišta.

Dizajneri i proizvođači su obavezni da razumiju ovaj trend, prilagođavajući želju potrošača za izgradnjom individualnog samopouzdanja.

Od mnogih trendova koji mijenjaju našu svakodnevnicu, tehnologija je bez sumnje ono što se najviše izdvaja. Ona nas prati svakodnevno, prisutna je u našim domovima kao i u predmetima kojima opremamo interijere ili čak u asesoarima koje nosimo.

U želji da akcentiaju ovaj trend, ovo izdanje HOMI sajma će predstaviti HOMI Smart prostor, sa ciljem da ponudi ideje i istakne konkretne primjere sve jače veze između dizajna i tehnologije kao i ljepotu iskustva kroz predmete sa kojima se susrećemo preko društvenih mreža.

Na kraju, ništa manje važno, inspiracija gradom/ selom, urbanim/ruralnim svjetovima karakterizira dodatni prijedlog u pogledu promjene stilova: grad, sa svojim raznolikostima, svijetlima, multikulturalizmom, frenetizmom i entuzijazmom, podsjeća na praktične, neposredne i prenosive proizvode, dok se u prirodi, sa mirnoćom, mekim bojama i životom, definiranom smjenom dana i noći i godišnjih doba, proizvode predmeti od prirodnih materijala koji efikasno komplementiraju ovaj sporiji tempo.

 
 
ZDJELE NASTALE SA BATTUTO TEHNIKOM

ZDJELE NASTALE SA BATTUTO TEHNIKOM

Najnoviju umjetničku kolekciju zdjela za brend Venini potpisuje umjetnik Mark Torp.

FREQUENCY KOLEKCIJA JE INSPIRIRANA PRIRODOM

FREQUENCY KOLEKCIJA JE INSPIRIRANA PRIRODOM

Sa poviješću koja se proteže više od 100 godina, brend Georg Jensen predstavlja kvalitetnu izradu i bezvremenski estetski dizajn, lifestyle proizvode...

PARAVAN KOJI ODRAŽAVA VAŠU SLIKU - CARTOONS

PARAVAN KOJI ODRAŽAVA VAŠU SLIKU - CARTOONS

Pregradni paravan Cartoons, sada je potpuno prilagodljiv sa novim bojama i grafikama koji odgovaraju vašem stilu i ukusu.

KOLEKCIJA VAZA ZA ROSENTHAL KREIRALA ZAHA HADID DESIGN

KOLEKCIJA VAZA ZA ROSENTHAL KREIRALA ZAHA HADID DESIGN

Zaha Hadid Design je kreirao tri kolekcije vaza za Rosenthal, vodeći brend porculanskih i keramičkiha predmeta za dom, koja je u svojoj 140 godina dugoj povijesti sura

DIZAJNERSKA VERZIJA DŽUNGLA STILA

DIZAJNERSKA VERZIJA DŽUNGLA STILA

Milou Milano je talijanski brend koji sa znatiželjnim duhom i modernim ukusom obnavlja tekstilnu tradiciju stola, predstavljajući dvije nove kolekcije.

SPOJ ARHITEKTURE I VEZA

SPOJ ARHITEKTURE I VEZA

Partneri u životu i umjetnosti, francusko-švedski tekstilni umjetnici stvaraju moderne goblene inspirirane arhitekturom.

PRELIJEPE PLOČICE SIGNAL

PRELIJEPE PLOČICE SIGNAL

Suradnja između dizajnera Kristine Morich i brenda Clayhaus Modern Tile rezultirala je kolekcijom geometrijskih keramičkih pločica.

VEČER U VELIKOM STILU

VEČER U VELIKOM STILU

Uživajte u stilu kolekcije koja odiše duhom prošlih vremena i izgleda kao da ju je oslikavao osobno slavni Michelangelo.

X