DEKOR

TRENDOVI U SVIJETU POKRETA

Potraga za trendovima u svetu pokreta

HOMI i WGSN zajedno istražuju evoluciju stila...

HOMI, lifestyle sajam je inkubator trendova, pa će iz tog razloga još jednom biti domaćin WGSN ekspertizi, vodećoj međunarodnoj kompaniji koja se bavi analizama tržišta, prognozama stila i potrošačima, sa posebnim osvrtom na modu i dizajn.

Svijet se kreće brzim tempom pa identificiranje novih stilskih ideja postaje fundamentalno za dizajnere i ljude iz lifestyle sektora da budu svjesni kuda vode potrošačke preferencije kao i da upoznaju standarde koji se polako konsolidiraju u smislu estetike i korisnosti.

Trendovi koje je WGSN identificirao bit će prikazani u okviru oblasti HOMI TREND AREA, gde će biti predstavljeni pomoću posebno izloženog prostora, koji će oživjeti putem ekrana i raznih objašnjenja.

PORIJEKLO MAKROTRENDOVA

Globalni promijenljivi trendovi govore o atomiziranom svijetu koji se ujedinjuje oko određene individualnosti: ljudi smatraju da su protagonisti, oni biraju vlastite stilove koji kombinraju različite prijedloge i različite estetske kodove za izgradnju i izražavanje svojih osobnosti kroz originalno tumačenje ponude tržišta.

Dizajneri i proizvođači su obavezni da razumiju ovaj trend, prilagođavajući želju potrošača za izgradnjom individualnog samopouzdanja.

Od mnogih trendova koji mijenjaju našu svakodnevnicu, tehnologija je bez sumnje ono što se najviše izdvaja. Ona nas prati svakodnevno, prisutna je u našim domovima kao i u predmetima kojima opremamo interijere ili čak u asesoarima koje nosimo.

U želji da akcentiaju ovaj trend, ovo izdanje HOMI sajma će predstaviti HOMI Smart prostor, sa ciljem da ponudi ideje i istakne konkretne primjere sve jače veze između dizajna i tehnologije kao i ljepotu iskustva kroz predmete sa kojima se susrećemo preko društvenih mreža.

Na kraju, ništa manje važno, inspiracija gradom/ selom, urbanim/ruralnim svjetovima karakterizira dodatni prijedlog u pogledu promjene stilova: grad, sa svojim raznolikostima, svijetlima, multikulturalizmom, frenetizmom i entuzijazmom, podsjeća na praktične, neposredne i prenosive proizvode, dok se u prirodi, sa mirnoćom, mekim bojama i životom, definiranom smjenom dana i noći i godišnjih doba, proizvode predmeti od prirodnih materijala koji efikasno komplementiraju ovaj sporiji tempo.

 
 
PERFEKTNA KOLEKCIJA KUHINJSKOG PORCULANA

PERFEKTNA KOLEKCIJA KUHINJSKOG PORCULANA

Čuveni modni brend, koji se bavi kreiranjem garderobe i asesoara, Hermes, odnedavno je postao dio interijera i kuhinjskih polica...

BLAGDANSKI DEKOR VELIKOG FORMATA

BLAGDANSKI DEKOR VELIKOG FORMATA

Dekor velikog formata može kreirati toplu atmosferu i uživanje u lijepim stvarima u okruženju sa dragim ljudima...

ILUZIJA NA VAŠEM TEPIHU

ILUZIJA NA VAŠEM TEPIHU

U biti svake kreacije je igra...

DEKORACIJA POLICA ZA KNJIGE

DEKORACIJA POLICA ZA KNJIGE

Kao što mnogi ljubitelji čitanja znaju, knjige i romani vam daju priliku da odlutate u neki sasvim novi svijet avanture, mistike i čuda...

NAPRAVITE POKLONE SA STILOM

NAPRAVITE POKLONE SA STILOM

Lijepo upakiran poklon govori više od riječi...

ZANIMLJIVI DIZAJNI KOLEKCIJE KONTINUA

ZANIMLJIVI DIZAJNI KOLEKCIJE KONTINUA

Kolekcija Kontinua je porasla, uz dodatak većih dimenzija i niza očaravajućih ukrasnih dizajna...

ZIDNE TAPETE U KUPAONICAMA

ZIDNE TAPETE U KUPAONICAMA

Zidne tapete unose strah u kosti svim vlasnicima stanova na sam prizvuk svog imena...

MURALI U SLAVU 100 GODINA BAUHAUS UMJETNIČKE ŠKOLE

MURALI U SLAVU 100 GODINA BAUHAUS UMJETNIČKE ŠKOLE

2019. godine se obilježava stogodišnjica umjetničke škole Bauhaus, osnovane 1919. godine...

X