DEKOR

TRENDOVI U SVIJETU POKRETA

Potraga za trendovima u svetu pokreta

HOMI i WGSN zajedno istražuju evoluciju stila...

HOMI, lifestyle sajam je inkubator trendova, pa će iz tog razloga još jednom biti domaćin WGSN ekspertizi, vodećoj međunarodnoj kompaniji koja se bavi analizama tržišta, prognozama stila i potrošačima, sa posebnim osvrtom na modu i dizajn.

Svijet se kreće brzim tempom pa identificiranje novih stilskih ideja postaje fundamentalno za dizajnere i ljude iz lifestyle sektora da budu svjesni kuda vode potrošačke preferencije kao i da upoznaju standarde koji se polako konsolidiraju u smislu estetike i korisnosti.

Trendovi koje je WGSN identificirao bit će prikazani u okviru oblasti HOMI TREND AREA, gde će biti predstavljeni pomoću posebno izloženog prostora, koji će oživjeti putem ekrana i raznih objašnjenja.

PORIJEKLO MAKROTRENDOVA

Globalni promijenljivi trendovi govore o atomiziranom svijetu koji se ujedinjuje oko određene individualnosti: ljudi smatraju da su protagonisti, oni biraju vlastite stilove koji kombinraju različite prijedloge i različite estetske kodove za izgradnju i izražavanje svojih osobnosti kroz originalno tumačenje ponude tržišta.

Dizajneri i proizvođači su obavezni da razumiju ovaj trend, prilagođavajući želju potrošača za izgradnjom individualnog samopouzdanja.

Od mnogih trendova koji mijenjaju našu svakodnevnicu, tehnologija je bez sumnje ono što se najviše izdvaja. Ona nas prati svakodnevno, prisutna je u našim domovima kao i u predmetima kojima opremamo interijere ili čak u asesoarima koje nosimo.

U želji da akcentiaju ovaj trend, ovo izdanje HOMI sajma će predstaviti HOMI Smart prostor, sa ciljem da ponudi ideje i istakne konkretne primjere sve jače veze između dizajna i tehnologije kao i ljepotu iskustva kroz predmete sa kojima se susrećemo preko društvenih mreža.

Na kraju, ništa manje važno, inspiracija gradom/ selom, urbanim/ruralnim svjetovima karakterizira dodatni prijedlog u pogledu promjene stilova: grad, sa svojim raznolikostima, svijetlima, multikulturalizmom, frenetizmom i entuzijazmom, podsjeća na praktične, neposredne i prenosive proizvode, dok se u prirodi, sa mirnoćom, mekim bojama i životom, definiranom smjenom dana i noći i godišnjih doba, proizvode predmeti od prirodnih materijala koji efikasno komplementiraju ovaj sporiji tempo.

 
 
PRELIJEPE PLAVE NIJANSE U SPAVAĆIM SOBAMA

PRELIJEPE PLAVE NIJANSE U SPAVAĆIM SOBAMA

Plava je jedna od najpopularnijih boja u kućnom dekoru, a ujedno nam donosi pozitivan psihološki utjecaj...

NAČINI ZA DEKORIRANJE BOHO ŠIK STILOM

NAČINI ZA DEKORIRANJE BOHO ŠIK STILOM

Boho šik stil je jedan od najpopularnijih danas, a možemo ga vidjeti doslovno svuda, u kućnom i javnom dekoru, asesoarima i odjeći...

MODERNE BOJE I DIZAJN FUGI ZA VAŠE PLOČICE

MODERNE BOJE I DIZAJN FUGI ZA VAŠE PLOČICE

Detalji svijetlih boja dodaju vizualno interes i raspoloženje prostoru, dok njihovo uključivanje na različite kreativne načine uvijek predstavlja dobru ideju...

SIVA BOJA NIJE DOSADNA

SIVA BOJA NIJE DOSADNA

Siva je popularna boja u kućnom dekoru - ona je potpuno prirodna, uklapa se u brojne stilove interijera i posjeduje dosta nijansi između kojih je moguće izabrati...

ALATI ZA KUHINJU INSPIRIRANI UMJETNOŠĆU

ALATI ZA KUHINJU INSPIRIRANI UMJETNOŠĆU

Engleska umjetnica Kate Chesters koja je bazirana u Liverpool, kreira ručno rađene drvene daske za rezanje, koje su poput umjetničkih djela…

TEPISIMA UNESITE PRIRODU U INTERIJER

TEPISIMA UNESITE PRIRODU U INTERIJER

Čudno je to kako sa sve većim i bržim napretkom tehnologije, koja nam omogućava da praktično budemo bilo gdje kada to poželimo, ljudi sve više teže prirodi…

H&M LJETNA TEKSTILNA KOLEKCIJA

H&M LJETNA TEKSTILNA KOLEKCIJA

Ljeto je u punom zamahu i pravo je vrijeme da dodamo nešto više boja i relaksirajućeg osjećaja u naše živote...

DEKOR SA DETALJIMA VISOKE MODE

DEKOR SA DETALJIMA VISOKE MODE

Kao što već znate, brojni brendovi koji se prvenstveno bave modom i gospodare pistama, zakoračili su i u svijet kućne dekoracije…

X